Zákoník klanu

 

 

1)každý člen v klanu Mars e´Vendetta souhlasí s níže uvedenými zákony a podmínkami. Vedení klanu musí každého hráče informovat o uložení klanových zákonů a také, o jejich případných úpravách.

2)se vstupem do klanu Mars e´Vendetta hráč souhlasí, že jeho přezdívku vedení klanu umístí na klanové internetové stránky.

3)klan Mars e´Vendetta přijímá pouze hráče s kladnou ctí, který hraje za firmu MMO. Vedení klanu rozhoduje o nutném dosažení bodů zkušeností pro vstup. Dále vedení klanu může individuálně odmítnout hráče, který všechny kritéria splňuje a nemusí dávat odůvodnění tohoto činu.

 

6)hráč z klanu Mars e´Vendetta nepíše na chatu vulgárně. V rámci možností se snaží být na chatu i užitečný a radí ostatním hráčům.

7)hráči se na hrací mapě nezdraví mezi sebou dávkou výstřelu laseru nebo vypuštěním rakety. A to jak mezi hráči v klanu, hráči v jiných klanech, s kterým má klan Mars e´Vendetta spojenectví tak i hráče s diplomatickým vztahem s paktem o neutočení.

8)hráči neutočí na hráče s terčíkem, který je ve stejném klanu nebo v klanu spojeneckém.

9)hráč nekrade hráčům stejné firmy boxy vzniklé sestřelením NPC nebo lodi. Při týmovém ničením NPC typu Cubikon nebo Uber NPC, si hráč ve svém podílu surovin počká, až suroviny zežloutnou. Rovněž se nesnaží ukořistit hráčům stejné firmy NPC. Neplatí pro klany, které mají s klanem Mars e´Vendetta diplomatický status „válka“.

10)každý hráč klanu Mars e´Vendetta se může aktivně připojit ke společnému útoku na hráče nepřátelských firem, nebo na ničení NPC.

 

13)neaktivní hráči, kterým systém hry Dark Orbit přidá na konci jména hvězdičku (*), budou do pěti dnů vyhozeny z klanu.

14)vedení klanu přijímá pouze spojenectví od klanu z firmy MMO. Spojenectví podává diplomat klanu po dohodě s vedením klanu.

15)války mezi klany stejné firmy na mapě 4-4, když se hraje Spaceball nejsou platné.

16)v klanu Mars e´Vendetta má právo vyhlásit válku náčelník klanu

17)každý hráč se snaží reprezentovat svůj klan ale i alianci a tak ostatním hráčům v rámci možností pomáhá.

18)hráč během svého působení v klanu Mars e´Vendetta může dostat od vedení klanu nečekané kreditové dotace za vzorné bezproblémové hraní, velký nárůst bodů zkušeností nebo v pomoci klanu s neobvyklou situací.

19)při odchodu nebo vyhození z klanu je povinen hráč smazat název zkratky aliance, ve kterém klan působí. Toto neplatí při přechodu do klanu se stejnou účastí v alianci.

22)pro zvýšení hodnosti hráče na klanovou hodnost „člen rady“ musí souhlasit náčelník klanu a všichni hráči klanu Mars e´Vendetta s hodnosti „člen rady“.

23)je-li náčelník klanu Mars e´Vendetta delší dobu mimo hru, ujímá se velení 1. admirál (zástupce náčelníka). Při nepřítomnosti i zástupce náčelníka velí klanu členové rady. Při přítomnosti náčelníka Mars e´Vendetta je považován 1. admirál za člena rady.

24)změnu názvu klanu může provést pouze náčelník. Musí však členům rady udat přesvědčivé důkazy k této změně. Hráč může měnit svojí přezdívku v klanu Mars e´Vendetta podle libosti. Při větších změnách přezdívky je nutno poslat náčelníkovi klanu Mars e´Vendetta zprávu se zněním nové i staré přezdívky.

25)pro vznik nebo úpravy klanových zákonů musí souhlasit dva hráči z vedení klanu. Vždy to však musí být náčelník klanu Mars e´Vendetta nebo 1. admirál Mars e´Vendetta (zástupce náčelníka).